woensdag 18 maart 2015

Cactusjes

Als er een ding is waar ik niet erg goed in ben, is het planten en bloemen verzorgen. Op de een of andere manier vergeet ik altijd om ze water te geven. Daarom werkt het nooit heel goed voor mij om bloemen te kopen. Na een paar dagen hebben ze water nodig, en ja, dat is soms lastig te onthouden. Gelukkig bestaan er ook plantjes die minder aandacht nodig hebben. Planten zoals cactussen en vetplanten. Die zijn veel makkelijker te verzorgen, omdat ze minder water nodig hebben. Om toch nog wat plantjes te hebben, besloot ik wat kleine cactusjes te kopen.


Toen ik nog klein was, had ik een cactusje met een sombrero op. Dat plantje zag er altijd zo lief uit. Helaas was 'ie na een paar jaar uitgedroogd en werd hij weggegooid. Dus toen ik door een tuincentrum liep, was ik heel blij toen ik deze cactus met sombrero en snor zag. En een naam had 'ie wel nodig. Het werd: Señor Prickle.

Het lukt me ook nog wel om dit vetplantje goed in leven te houden.




Hoe goed zijn jullie in het verzorgen van plantjes?

X, Marloes





1 opmerking:

  1. Aah wat leuk! Ik zag toevallig onlangs cactusjes bij de Sissy Boy en mijn vriend is in mei jarig, dus ik denk dat ik er wat voor hem ga kopen. Zo leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen