vrijdag 20 maart 2015

Tassenverzameling

Nu het steeds vaker lekker weer is, heb ik steeds minder zin om veel spullen mee te nemen. In plaats van een rugzak, neem ik liever een shopper als tas mee. Aangezien het altijd fijn is om een beetje te kunnen kiezen uit verschillende tassen, omdat je nooit genoeg tassen kunt hebben en niet altijd zin hebt in dezelfde tas, is het leuk om een shopper-verzameling te hebben.


Shoppers zijn echt fijne tassen. Vooral als je niet veel spullen mee wilt nemen, maar wel net te veel spullen mee hebt om ze in je jaszakken te stoppen.


Toch zijn er wel een aantal nadelen aan deze tassen. Bijvoorbeeld als je naar buiten loopt en de zon lekker op je gezicht schijnt. Je denkt dat het een perfecte dag zal zijn. Maar onderweg naar je bestemming gaat het opeens regenen. Dan is zo'n open tas niet handig, ook al ziet hij er nog zo leuk uit. Een ander nadeel is gewoon dat hij open is. Er zit geen rits in. Hierdoor kunnen je spullen makkelijker je tas uit. Ik denk niet dat ik de enige ben die ook vaker oplet op de tas als je over straat loopt. Je weet namelijk maar nooit wat voor vervelende mensen er in je buurt lopen en het leuk vinden om spullen uit je tas te halen.


Ik heb heel erg de neiging om bij elk event waar ik ben een shopper te kopen. Het is een soort verslaving. En ze zijn nooit erg duur. Meestal kosten de tassen minder dan 10 euro. Daardoor is het makkelijker om tegen jezelf te zeggen dat je het wel kan kopen.



En net zoals deze bovenstaande tas zegt: "More, more, more"! Je kunt niet genoeg tassen hebben (aldus zo ongeveer alle vrouwen).

Fijne warme dag allemaal!

X, Marloes


 



3 opmerkingen:

  1. Haha leuk, ik vind deze tasjes ook zo fijn! En er zijn zoveel leuke printjes, moet me altijd inhouden om er niet heel veel te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen