donderdag 5 maart 2015

Dagje Den Haag

Aangezien ik gisteren naar Den Haag ging voor een afspraak, had ik mijn camera meegenomen. Zo kan ik jullie vandaag 'meenemen' op mijn toeristische wandeling door The Hague.


Deze kaarten vind ik altijd zo onoverzichtelijk. Lang leve apps waarmee je gewoon precies en makkelijk kunt zien hoe je moet lopen om ergens te komen.



Dit deed me een beetje denken aan die brug in Parijs waar mensen van die slotjes aanhangen. Hier hadden een paar mensen dat ook gedaan. Hoe leuk is het als je zo'n slotje hier zou ophangen, en hij er na tien jaar nog steeds hangt? :)

Dit schattige autootje spotte ik toen ik ergens buiten het centrum liet. Zulke auto's zien er altijd zo lief  en schattig uit!


Ik zag dit briefje aan een lantarenpaal. Er hing geen bel aan de paal, maar wel een toeter. De verleiding was groot om te toeteren, maar ik heb dat toch maar niet gedaan, haha.


Een straatnaambordje in het gedeelte van China Town. Het is erg grappig dat de Chinese vertaling van Wagenstraat eronder staat. Nou ja, ik de dat het de vertaling is, want ik kan het niet lezen.


Het waaide wel heel hard. Af en toe was het erg lastig om niet weg te waaien. Ergens vloog ook een paraplu door de lucht. Beetje zielig voor de eigenaar van de paraplu, aangezien het er de hele dag uitzag alsof er veel regen uit de lucht zou komen vallen.

Nog steeds blijf ik hopen dat nu het lente is, het warmer wordt en de zon vaker gaat schijnen!

X, Marloes

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Ik ben eigenlijk nog nooit in Den Haag geweest.. Ik moet er echt nog een keertje heen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, het is echt een leuke stad om doorheen te lopen, dus zeker een aanrader haha!

      Verwijderen