maandag 30 maart 2015

Moestuintjes

Dat ik geen groene vingers heb, weet ik al heel lang. Toch weerhield het me niet om net als heel veel mensen in Nederland eten te gaan maken met de moestuintjes van de supermarkt.


Het was heel fijn dat er een kleine handleiding bij de moestuintjes zat. Voordat ik die echt goed had gelezen, kregen een aantal van mijn vrienden die ook groenten proberen te kweken namelijk om de seconde een berichtje met een vraag wat steeds de volgende stap was.



Dit keer koos ik om het wortelmoestuintje te gaan maken, om het zo maar te zeggen. Het apartste vind ik dat je dan zo'n klein blokje aarde hebt en daar wat water bijgiet, en dat het dan opeens drie keer zo groot wordt als 'ie eerst was.



En zo ziet het er dan uit (tenzij ik het verkeerd heb gedaan, maar dat merk ik over een aantal dagen dan wel, haha).


Nu maar hopen dat mijn moestuintjes het goed doen, zodat ik over een aantal weken zelfgekweekte groenten, kruiden en fruit heb.

Hebben jullie ook moestuintjes en groeien die een beetje?

X, Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten