zondag 19 april 2015

Burt's Bees

Een paar weken geleden won ik een pakketje van het merk Burt's Bees. Nu ik het ontvangen heb leek het mij leuk om er toch een blogpost over te maken. Burt's Bees heeft allemaal verzorgingsproducten die gemaakt zijn met natuurlijke ingrediënten. Wat ook fijn is, is dat het helemaal niet getest is op dieren.


In dit Tips and Toes pakket zitten twee verschillende handcrèmes, een handzalf, een voetencrème, een nagelriemcrème en een lipbalm.


Hierboven zie je links de honing en druivenpit handcrème en rechts de kokos voetencrème. Ze voelen  lekker zacht aan op je huid en trekken goed in.


Dit zijn van links naar rechts de handzalf, de amandelmelk handcrème en de citroen nagelriemcrème. Naast dat de producten allemaal in handige kleine verpakkingen zitten, zien de verpakkingen er ook heel leuk en schattig uit!


En last but not least: de lipbalm met granaatappel. Deze voelt heel zacht aan als je hem op je lippen aanbrengt, en ruikt heel lekker. De verpakking doet me een beetje denken aan de lipbalms die ik vroeger ook had. Je lippen worden erg zacht van deze balm en zien er ook nog een klein beetje meer roze uit nadat je de balm op je lippen hebt aangebracht.

Ik ben erg enthousiast over deze producten!

X, Marloes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten